Η Lacta σπάει τα στερεότυπα και βραβεύεται για το θάρρος της να μιλήσει για τη διαφορετικότητα

Create: 09/07/2020 - 11:02

 

 Η καμπάνια της Lacta «Act for Love», που παρουσιάστηκε το 2019 και έγινε η αιτία για μια ανοικτή συζήτηση στην κοινωνία για την απόρριψη των στερεοτύπων, έλαβε φέτος σειρά μεγάλων διακρίσεων στον αναγνωρισμένο θεσμό ERMIS AWARDS. Εκτός από το κορυφαίο Ermis Campaign of the Year 2019 (Καμπάνια της Χρονιάς 2019), η καμπάνια της Lacta «Act for Love» έλαβε την κορυφαία διάκριση στην νέα κατηγορία βραβείων «Creative Bravery» που αναδεικνύει το δημιουργικό θάρρος και τη σημασία που έχει ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα στην επικοινωνία. Συνολικά, η καμπάνια της Lacta «Act for Love» έλαβε 12 βραβεία.

Mε αφορμή τον εορτασμό του Αγίου Βαλεντίνου το 2019, η Lacta είχε παρουσιάσει 28 μοναδικές ιστορίες αγάπης αληθινών διαφορετικών ζευγαριών. Μέσα από το Act for Love, η Lacta γιόρτασε τον έρωτα σε όλες τις μοναδικές και  συναρπαστικές εκδοχές της συνύπαρξης δύο ανθρώπων που άφησαν πίσω τους δυσκολίες και εμπόδια για να έχουν μια κοινή πορεία στη ζωή.

Η Lacta εμπνέεται από τις ιστορίες αγάπης και μας καλεί να αγκαλιάσουμε όλες τις γεύσεις της αγάπης γιατί… «Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις, είναι για όλους. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά. Για το λόγο αυτό, η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες. Ας μην αφήνουμε τα στερεότυπα να μας επηρεάζουν στον τρόπο που βλέπουμε τη ζωή των ανθρώπων γύρω μας και σας δούμε την αγάπη! Είμαστε πολύ περήφανοι για τις τελευταίες διακρίσεις και ειδικά για το Creative Bravery award, γιατί για άλλη μία φορά αποδείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε και δημιουργικοί και γενναίοι, ένα παράδειγμα που ακολούθησαν πολλές μάρκες μετά από τη Lacta», δήλωσε η κα. Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate & Bakery Greece στη Mondelēz  International.

Συνολικά η καμπάνια της Lacta «Act for Love» που άλλαξε τα δεδομένα στην ελληνική διαφήμιση και επικοινωνία έλαβε τα ακόλουθα βραβεία:

  • Βραβείο Δημιουργικού Θάρρους - Creative Bravery
  • Καμπάνια της Χρονιάς 2019
  • Κατηγορία Digital: 1 Grand Ermis / 3 Gold Ermis / 2 Silver Ermis  
  • Κατηγορία Advertising: 1 Gold Ermis / 1 Bronze Ermis
  • Κατηγορία Branded Entertainment: 1 Silver Ermis / 1 Bronze Ermis 
  • Κατηγορία PR: 1 Silver Ermis

 

Σχετικά με τη Mondelēz International

Η Mondelēz International (NASDAQ: MDLZ) δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν τα σνακς τους με υπεύθυνο τρόπο  σε περισσότερες από 150 χώρες παγκοσμίως. Με καθαρά έσοδα περίπου 26 δισ. δολάρια το 2019, οδηγεί το μέλλον στα σνακς με εμβληματικά παγκόσμια και τοπικά brands όπως  τα μπισκότα Oreo, belVita και  LU, τις σοκολάτες Cadbury Dairy Milk, Milka και Toblerone, τις καραμέλες Sour Patch Kids και τις τσίκλες Trident. Η Mondelēz International είναι υπερήφανο μέλος των δεικτών Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 και Dow Jones Sustainability Index. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Mondelēz International www.mondelezinternational.com ή να ακολουθήσετε την εταιρεία στο Twitter στο www.twitter.com/MDLZ.

 

Σχετικά με τη Mondelēz International στην Ελλάδα

Η Mondelēz International έχει παρουσία αρκετών δεκαετιών στην Ελλάδα και brands με ιστορία άνω των 100 χρόνων, ενώ προωθεί με ευθύνη αγαπημένα προϊόντα όπως σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, γκοφρέτα 3BIT, Merenda, τυρί κρέμα Philadelphia, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, ροφήματα σοκολάτας Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne και καραμέλες Halls.  

 

 

Disclaimer: 

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου.