Γιαγιά τάισε μωρό αντισηπτικό – Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή

Create: 23/09/2020 - 20:45

Η ηλικιωμένη έκανε ένα τεράστιο σφάλμα, καθώς μπέρδεψε τα μπουκάλια!

Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ένα μωρό 18 μηνών στον Καναδά, καθώς η γιαγιά του κατά λάθος του έδωσε να φάει… αντισηπτικό!

Η γιαγιά του μικρού Λόγκαν, όπως αναφέρει η Daily Mirror, δεν κατάφερε να ξεχωρίσει τα μπουκάλια, καθώς οι γονείς του παιδιού το είχαν τοποθετήσει σε ένα χρωματιστό, πολύ διαφορετικό από όσα γνωρίζαμε.


Αυτή η συσκευασία ήταν γεμάτη αντισηπτικό

Η γιαγιά του Λόγκαν δεν κατάλαβε τι ακριβώς ήταν και πίστεψε πως ήταν παιδική τροφή, με αποτέλεσμα να ταΐσει το μωρό.

Αμέσως ο Λόγκαν άρχισε να βήχει και ευτυχώς η γιαγιά του έτρεξε στο νοσοκομείο. Το μωρό υποβλήθηκε σε πλύση στομάχου ενώ έχει υποστεί εγκαύματα στον οισοφάγο του. Η κατάστασή του είναι σταθερή αλλά κρίσιμη.

Το μπέρδεμα έγινε γιατί το αντισηπτικό ήταν σε παιδικό μπουκάλι για την μεγάλη κόρη της οικογένειας Τεξέιρα, για να το παρει μαζί της στο σχολείο.

Πηγή

Disclaimer: 

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου.