Τι είδαν στα ψυγεία και στα ράφια ενός σούπερ μάρκετ και γιατί η διοίκηση ζητά συγγνώμη

Create: 07/08/2019 - 22:00

Γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ιαπωνία αναγκάστηκε μετά το σάλο να ζητήσει συγνώμη από τους πελάτες της και το κοινό και να κλείσει μέχρι νεωτέρας το εν λόγω υποκατάστημα.

«Σας ζητούμε βαθύτατα συγγνώμη που σας ανησυχήσαμε και σας κάναμε να αισθανθείτε άβολα», ανέφερε σε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της, αναφέροντας ότι λαμβάνει στα σοβαρά υπόψη το περιστατικό.

H FamilyMart είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ιαπωνία με 14.000 υποκαταστήματα.

 

Η γνωστή αλυσίδα αναγκάστηκε μετά το σάλο να ζητήσει συγνώμη από τους πελάτες της. Στις εικόνες που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο διακρίνονται τουλάχιστον έξι αρουραίοι να ανεβοκατεβαίνουν στα ψυγεία με τα τρόφιμα και τα έτοιμα γεύματα.

Τα τρωκτικά βολτάρουν στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ στη συνοικία Σιμπούγια του Τόκιο. Η FamilyMart στην ανακοίνωση της αναφέρει ότι θα προβεί σε μυοκτονία για την εξόντωση των αρουραίων προτού αποφασίσει πότε θα ξανανοίξει το παράρτημά της.

Disclaimer: 

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου.